Welcome







Nisam imala detalj ovog tipa u svom stanu do sada.
Planirala sam već dugo njegovu izradu i samo sam čekala da mi u ruke dođu "pravi" rekviziti.



Početna ideja uključila je tanke drvene štapiće(ovi su od kapućina) i konopac:


Štapići su lepkom za drvo spojeni proizvoljno:


Na dobijenu"konstrukciju" nalepila sam ružice i mašnu,okačila srca i poželela vam dobrodošlicu:



Kao što se vidi,konopac mi je na kraju poslužio samo da se sve zakači o ekser.
U nedostatku ovih štapića i njima sličnih predlažem suve grančice,koje bi uz prikladne detalje(možda neki jesenji plod ili suvo cveće) bile savršeno prirodan ukras.
Ili možda mreža od konopca ..pa na njoj svašta...
Ili.....;)



Comments

  1. Svidja mi se!Zato sto nije "pod konac",zato sto je originalno i zato sto si koristila sve ono sto bi vecina ljudi bacila.Inace,i ona lepotica ispod detalja je pravi slatkis:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti:)Kod mene uglavnom ništa nije "pod konac",baš zato što ne bacam...
      Metlica je tu već godinama,samo sam joj nedavno zamenila kariranu mašnu ovom čipkanom.

      Delete
  2. Prepreslatko,kao ideja i izvedba!

    ReplyDelete
  3. Jednostavna, a tako posebna i romantična:)Odlična ideja!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.Kod mene najviše ideja navre kad završim neki rad,pa mi,recimo, dođe da usred noći odem i sakupljam suve grane:)

      Delete
  4. Vrlo zanimljiv i zgodan znak dobrodošlice. Sviđa mi se kako si ga jednostavno, a slatko sredila. Ideja je odlična. Nadam se da će biti meni iskoristiva u skorašnjem vremenu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts