Come stai, buona famiglia?





Hleb sa puuuno zrnevlja kod mene se pravi tako što prvo pogledam šta sve u kući imam na raspolaganju od "zdrave hrane".
Ovog puta bilo je ovako: 

500 gr.belog brašna
100 gr.korn fleksa
100 gr.ovsenih pahuljica
100 gr.ječmenih pahuljica
50 gr.susama
50 gr.suncokreta
20-30 gr. lanenog semena
kašika ulja
oko 300 ml vode sa razmućenim kvascem
so



Bonžita korpice pravila sam od ostatka zrnevlja koje je ušlo u sastav hleba. Znači skoro sve što ostane...korn fleks, ovsene i ječmene pahulje, susam, suncokret, dodala sam šaku suvog grožđa i šaku seckanih oraha. Sve izmešano dodala sam u tek ušpinovani žuti šečer(50 gr.), u koji sam dodala kašiku meda i 50 gr. margarina.
Dobro sjedinjeno i malo prohlađeno sipati u korpice.
Do potpunog stezanja dolazi tek nakon jednog sata na hladnom mestu.




Od svih vrsta uspomena najviše volim fotografije.
Evo nekih koje će sigurno biti prave uspomene... i više od toga. Jer su nastale tokom nekoliko lepih dana u društvu meni dragih ljudi.

Kako jedan medvedić strpljivo pozira Mariji. Kako je hrana bila i zdrava i ukusna. Kako smo poklanjali i primali poklone. Kako i jedna mala devojčica strpljivo pozira tetki i kako smo šetali kroz neke lepe vrtove...









A ovo je knjiga sa receptima za čokoladne poslastice koju sam dobila na poklon od divne Stelle.
Upoznavši je nakon što nas je sudbina povezala familijarno, opet sam se uverila da su dobri i pozitivni ljudi svuda oko nas, ma gde živeli i otkuda dolazili, ma kojim jezikom govorili...
Stella sa osmehom ide kroz život, a pozitivnu energiju nesebično daje i prima, prvenstveno u okviru svoje velike porodice.

Pogodila je da je ova knjiga pravi poklon za mene:)



Danas je važan dan za Stellinu divnu porodicu.


Complimenti, cari Stella e Gaetano!
Bacione per mio bello Angello


Andiamo a ballare!;)






Comments

  1. Hvala što si nas povela sa sobom u ovu prekrasnu šetnju, ugostila savršenim hlebom i napojila još jednom dozom optimizma, ljubavi i sreće. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi što sve te moje aktivnosti s radošću propratiš;)

      Delete
  2. ja čisto uživam čitajući tvoje postove prepune pozitivne energije. točka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jaaa.. I to pogotovo zato sto je tvoj optimizam spontan, a ne usiljen i cilj sam po sebi...

      Delete
    2. Ma vas dve mi kažete,optimističarke jedne!!;)

      Delete
  3. Lijepo mi je brati tvoje riječi, slušati muziku iz naših vremena i prošetati se fotografijama kroz tvoje trenutke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super što je tako,onda mi je sve ovo još draže!:)

      Delete
  4. Hvala za poseben oddih in potep s tabo,
    lep vikend Tamara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala što si uživala!Vikend pozdrav i tebi:)

      Delete
  5. O, draga moja, ti si pravo čudo jer stvaraš čudesa.
    Kiss!

    ReplyDelete
  6. Hvala za tale spehod s teboj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu,drago mi je što ti se dopalo!:)

      Delete
  7. Čestitamo Steli, šta god da je u pitanju, a slike su prava divota. Savršen dan, savršeno društvo, sve one sitnice koje čine život. Ali, pravi život.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala u Stellino a i u moje ime! Drago mi je ako ti se svidela ova moja skitnja zabeležena fotoaparatom i dokumentovana ovde:)

      Delete
  8. Super ti je post, od svega pomalo...kruh izgleda božanstveno!!!
    Lijepe fotografije.
    Pa još sve ovo uz Ricchi e Poveri...milina!!!!
    Pozdrav Steli....

    ReplyDelete
  9. Divne fotografije ostale su iza divnog dana, a kruh i korpice izgledaju božansko! Eto, volim čitati tvoje postove prije spavanja, dobre energije nikad previše:) Svaka ti čast da ti uspijeva ostati tako pozitivna, moram priznati da mene ponekad realnost dotuče...ali ne dam se... Svakako pomaže dobro društvo i dragi ljudi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja,i ja se otimam negativnostima svake vrste,nekad je lako, nekad teže...svi imamo svoje svakodnevne brige samo još da ih ovde prosipamo..
      Zato,samo veselo kod mene;)
      Svrati ti meni... uvek si dobrodošla!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts