Jeee..pojeli smo jabuke!





Keks kolač sa pavlakom je jednostavan i brz za pravljenje.
Treba vam oko 200-300gr.keksa, šolja mleka za natapanje keksa, 200ml. slatke pavlake, 200ml.kisele pavlake, kašika prah šećera i 100 gr.čokolade.
Nema kuvanja ni pečenja, pa je zato ovo moj favorit onih dana kad se nema baš mnogo vremena ali ima volje i želje za pojesti nešto slatko.

Slatka pavlaka se umuti mikserom, doda se kisela pavlaka i šećer.
Time se filuje keks. 
Keks se se ređa u željenu formu na tacnu, a prethodno se svaki komad vrlo kratko potopi u mlako mleko.
Tri reda keksa je sasvim dovoljno.
Čokolada za preliv se otopi na laganoj vatri uz dodatak dve kašike mleka i malo ulja.

E sada, odavde gledano, mislim kad kolača više nema... moglo bi se još poraditi na poboljšanju tj. na obogaćenju ukusa nekim voćem.. Jagodama, malinama ili višnjama između slojeva keksa i fila....
Ja ne smem više ni da razmišljam o tome... a vi slobodno razmislite pa ako se usudite... posle svega javite kako je bilo...;)


Da ne bude posle.. Sandra samo mesi, peče, degustira... i posle se žali na vagu...


Restauracija jedne već davno prerađivane gajbe od jabuka, tj. više njih. Kao mala polica ili skladište u uglu terase... Možda ste primetili da ja volim gajbice da uklapam u svoj životni prostor.

Nekada mi se dopadao ovaj napadni kontrast crvene i žute... Šta da se radi. Mladost-ludost:)




Sada sam rešila da su baš ove kokice idealno društvo na terasi gde ima više posađenih začina i zelenila nego cvetnica...




Nema mnogo cvetnica... ali zato je jedna stara korpa od pruća "procvetala". Dekupaž, na brzinu i nemarno urađen,a ipak mi se na kraju skroz uklopilo...baš sve...To ja tako volim.

Salvetu s motivom lala sam dobila od Nataše (Iskrice) zajedno s onim slatkim bubamarama i još svakakvim čudima koje mi je jednom prilikom spakovala u kesu...:)



Začinsko bilje napreduje. Ovo su origano i nana.



Peršun je takođe tu negde ali će dobiti mesto na blogu kad postane malo bujniji. Jedino bosiljak malo zabušava, nešto mi se ne sviđa kako se razvija... I ruzmarin sam premestila na sunčanije mesto, ne bi li bolje napredovao.


I ne moram da naglašavam svoje zadovoljstvo što je opet nešto novo a staro zauzelo važno mesto u kući... ovog puta na terasi. Malo prepravljeno i doterano čini ambijent prijatnijim a iznad svega funkcionalnim.


Kao što rekoh više puta, svaki trenutak ima svoju muziku. Po meni je to danas ova.








Comments

  1. Sviđaju mi se tvoje gajbice, kolač lijepo izgleda, sigurno je i ukusan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste ukusan koliko i jednostavan;)Hvala!:)

      Delete
  2. eh, bojim se da i ja izlazim iz faze jarkih boja i ulazim u nešto bljedunjavije.
    svega ti imaš, i dekoracija i papice :)
    lijepo je kod tebe!

    ReplyDelete
  3. Divne gajbice, a kolač je njami-ja sam do grla u poslu-
    drži se do sledečeg puta Tamara

    ReplyDelete
  4. Već treći put "silujem" ono dugmence na kome piše "repeat". Ako ovako nastavim, čekaćeš još na komentar, ....baš sam se unela:)))))))
    Kolač je po mom ukusu po svim članovima "optužnice", tako da....četvrti put....ga pravim već sutra !!!
    Gajbice su - vrh !!! Mnogo mi se sviđaju kokice, ali mnogooooo...pu, pu da ne ureknem začini ti baš dobro napreduju, a za bosiljak ne brini - poslaću ti ga ja, jer koliko vidim, izgleda da samo on ima nameru da me "ispoštuje"....peti put...vreme je da pritisnem ono "objavi"

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))Samo ti igraj.. Ja sam to i htela;)
      Ma bosiljak raste,ali sve nešto u vis ne razgranava se bočno pa mi se zbog toga ne sviđa:(

      Hvala,hvala,hvala...

      Delete
  5. Ma sve mi je divno, gajbice su predobre, ali stvarno...nedavno sam i ja jednu preuredila za potrebe sajmova na koje idem...ni kod mene bosiljak ove godine neće, sve se mislim da ga opet sijem, već mjesec dana ima dva lista, izgleda da mu nešto fali...I hvala za ovaj recept, probam ga prvom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gajbice su baš dobre za reciklažu..eto i ti se slažeš;)

      Delete
  6. Te vage pod hitno izbaciti iz kuće, jer je samo njihovo prisustvo jako, jako stresno.

    Gajbica je odlično ispala, kao i sve ostalo, a začinsko bilje me uvek oduševi. Krenuće i bosiljak, ne brini a do tada se opusti i uživaj u dekupažu i kolačićima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš tako-izbaciti!;)
      Nadam se da će i bosiljak da se odobrovolji:)

      Delete
  7. Tvoje gajbice su mi super, bosiljak i kod nas ne radi dobro, čini mi se, da mu je prehladno. Sviđaju se mi i fotke :) Ali tvoje muzike mi ne pokaže, samo vidim tamu .?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,drago mi je što ti se sviđa moja mala restauracija..
      Ne znam zašto ne "vidiš" muziku..hoće to od internet pregledača.Najbolje sve radi u Google Chrome-u ili Operi..najgore u Exploreru.Zamenila sam video,ali je ostala ista pesma;)Probaj..
      Pozdrav!:)

      Delete
  8. Volim tvoj muzicki ukus. I ja sam bila u crveno zutoj fazi. Sva sreca da me je prosla kada sam opremala stan, pa mi je on sad lep u prijatno zelenoj boji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Aleksandra,što ti se dopada muzika koju vam "šaljem". Inače,ovo ne može da bude loše..to je ipak Ritchie Blackmoore sa boljom polovinom;)..ili kako ja zovem Muzika sa dušom:)Uživaj!
      Videla sam inserte iz tvog prijatnog zelenog raja..mnogo je lepo;)

      Delete
  9. Ako je sklonost prema nježnim bojama i neutralnim nijansama znak starosti, onda sam ja prava pravcata starica, hehe... baš kao što si napisala, i ja sam u mlađim godinama preferirala žarke boje, sada bih sve zabijelila:)
    Uostalom i cvijeće se bolje ističe na svijetloj pozadini... Kokica je pun pogodak, baš se fino ugnijezdila..
    Kolače iz inata neću komentirati dok ne uđem u prošlogodišnju odjeću!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..gde ti ode u starost..pu,pu!! Zrelost je ovo sad,ili kako neko kaže -najbolje godine;)
      A zrelost,draga moja,pametno ignoriše napadne kontraste jarkih boja..osim možda u detaljima..Mada..da ne generalizujemo..Sve u svemu tvoj stil je vrlo inspirativan mnogima ovde..:*

      Delete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. Neću da se igram, kod tebe stalno neki kolači. :-)
    Lepe su gajbice, verujem da se sad u beloj boji lakše i uklope uz ostale predmete na terasi. Saksija-korpa sa lalama mi je fenomenalna, zaista.
    Joj, kako ti je lepo začinsko bilje, ja se već treću-četvrtu sezonu nakanjujem da posadim neku ali ništa. :-(

    Pozdrav :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts