Sve se vrti oko stola...



Danas vam pričam kako sam dekorisala sto za jedan svečani ručak kad nije bilo rezanog cveća za vazu.
Setila sam se svojih cvetnih loptica zabodenih u saksiju sa gloksinijama(mislim da se tako zovu).
Ne vidi se na ovim slikama da sam, ne baš simpatičnu plastičnu saksiju, "obukla" u jednu od salveta koje sam pripremila za aranžman, pa sve samo lagano uvezala satenskom trakicom koju sam upotrebila i umesto salvetnih prstenova...





Kada su gosti videli i DOBRO zapamtili da znam lepo da aranžiram sto, došlo je vreme da se gloksinije vrate na terasu među svoje začinsko društvo.
A ja sam na sto iznela jestive stvari, među kojima i proju, koja je po meni zaslužila da se slikom nađe ovde.
I jednu novinu u vezi s projom još da podelim s vama. Ja je uvek pravim na tradicionalan način, neko kaže "seljački"...
Može, nemam ništa protiv, seljački način, znači. Bez jaja i sira, praška za pecivo ili sode bikarbone, ali uz obaveznu kiselu vodu i dodatak  ulja(5-6 kašika).
Ovog puta sam dodala jednu dobru kašiku kisele pavlake i rezultat je bio - proja, bolja nego ikad. 
Važno je smesu uliti u dobro zamašćen i zagrejan pleh, i peći u rerni na najjačoj temperaturi(naravno,rerna treba da je već zagrejana).



Evo konačno i peršuna, koji je malo pegav(ne znam tačno zašto), ali lepo napreduje i povremeno se krčka u mojoj kuhinji. Pa na kraju opet završi, gde, nego na stolu ;)



Sledeći prizor mi se naročito dopada poslednjih dana..
Stara zarđala polica za kupatilo, ošmirglana i obojena...
Za sada čuva origano.




A evo šta je meni naša draga Nena sa bloga Moj cvetni svet nedavno poslala i veoma me obradovala i oraspoložila.
Jer, rekla sam joj već, vrlo je poseban osećaj kad  nešto tako lepo osmišljeno i ručno pravljeno, što imamo priliku da vidimo online, odjednom držimo u rukama i svesni smo da je baš nama namenjeno...
Hvala ti, draga moja, što misliš na sve nas i sada...


Želela bih svim srcem da te malo oraspoložim. Ne znam da li ću uspeti ali znam sigurno da sama to možeš bolje od svih. Za početak se seti da imaš svog Robin Huda..








Comments

  1. Da,...sve se vrti oko njega, ali to je dobro ;)
    Sjajna dekoracija, draga i verujem da su svi za stolom uživali. Meni je to bitno i ja sigurno bih! :)))
    Kažeš pavlaka i ispala najbolje do sad? Doooooobro...nema šta da probam...to je to ! Od sad kašika pavlake i kisela voda ;)
    Polica ti je VRH ! Nije ni čudo što uživaš u pogledu.
    Zaboravih da ti kažem i meni nešto peršun pegavi, ali ja se do sada tešila time da je zbog toga što ga jedna, koja popegavi od sunca, sadila.
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,pegav od sunca,pa da....;)
      Ma proja sa kiselom vodom je zakon,kakva soda i praškovi..ali mora i malo ulja.
      Hvala na svim pohvalama!!

      Delete
  2. ma, sve je baš kako treba! stol je šećer, proju nikad nisam probala , ali zato dobro izgleda, ali su mene oduševile tvoje police! ne bih nikad rekla da su kupaonske, baš mi priliče kao vanjske police za začine :)
    veliki pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,police su se uklopile u novi ambijent,a ni stari se ne bi ljutio da ih ima ovako sređene..Sada je aktuelna terasa,a na zimu..ko zna..;)
      Proja je hleb od kukuruznog brašna,u Dalmaciji je to brašno najsličnije palenti.
      :*

      Delete
  3. Sve je prekrasno, sto, cveće, vaza a salvete imam iste (ustvari imala sam i znam kao su slatke). A za poklon mogu da kažem da je savršen! Šta drugo reći?! :)
    Srdačan pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste,ove salvete su same po sebi dovoljne da ulepšaju sto,čini mi se..a neznatno su skuplje od običnih jednobojnih.Hvala na pohvalama i veliki pozdrav i tebi!:)

      Delete
  4. Lepo.lepse,najlepse...tako posmatram tvoj blog i tvoje fotografije.Naravno i kreativnost bez granica.Proju i ja pravim samo sa kiselom vodom.I bude zitka skroz a super.Bas me podseti,malo zahladnelo pa bi mogla jedna da padne za slobodu:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše,Slavice,na divnim komentarima iznova i iznova..
      Ako,neka padne za slobodu!!;)

      Delete
  5. Prekrasno! Uživala sam čitajuči tvoj post. Divne fotografije:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,Sonja,drago mi je bilo da podelim ovo s vama.Pozdrav!

      Delete
  6. Jako mi se sviđa stara polica iz kupaone koja sada drži začine! Moja mama radi proju, ali mi nekako nemamo naviku za nju. Pitat ću je kako je radi i preporučiti tvoj, seljački način :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nego,probajte i svideće vam se seljačka proja,to je odlična zamena za cerealije..uz mleko i jogurt..prste da poližeš..;)

      Delete
  7. Proju i ja tako pravim, samo stavljam malo više ulja. Kako god je zvali, meni se sviđa.

    Sto je, naravno, lepo aranžiran, gloksinije su lepo cveće, a cvetnu lopticu(tvoju cvetnu lopticu) imam i ja. Poklonila si mi je i baš je volim. mnogo je slatka, zaista i može se iskoristiti na mnogo načina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Nataša!
      Da,malo više ulja u proji je uvek bolje;)

      Delete
  8. Divno i kreativno a jos kad si me podsjetila na projicu ... pa pravicemo ..
    divno postavljen sto ,ja smatram da je jednako vazno kao i hrana sto se nudi gostima .Treba se uzivati svim culima a kod Tebe izgleda da je to bilo bas za deset .
    Police su super idejica je prava
    pozdrav i ljep dan ti zelim

    ReplyDelete
  9. Boze, boze sve je preslatko u ovom postu. A to za proju, dobro sam procitala, moracu da probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj,Nataša,nećeš se kajati..
      Hvala i pozdrav:)

      Delete
  10. Prelepo, kreativno i jako simpaticno!! Divne ideje :)

    xx

    http://ms-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako ti se dopalo.Pozdrav!:)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts