Vreme je za šivaću mašinu




Šivenje je veština  za kojom čeznem i silno želim da je savladam. Nekako godinama to potiskujem i guram "problem" u stranu...
A mašina stoji u jednom ćošku na podu (zajedno sa vagom za merenje;).Mada, ta mašina nije uvek bila moja...ali da ne rastežem priču...
Sad je moja!!:))



Neseser koji sam sebi nedavno izheklala sasvim pristojno izgleda...



...spolja.



Međutim,unutrašnjost je stvarno za plakanje...


A ima i rajsferšlus.. baš sam se potrudila... ali ipak...pa vidite i sami. Kao da su se se mala deca igrala.


Zato i pričam sad o mašini i šivenju...


A da vas ne bih potpuno rasplakala svojim preciznim ubodima "bod u bod" rađenim na krilu, evo malo slika gibanice sa sirom i blitvom.
Kako je nastala i kako je nestala...;)







Malo sam eksperimentisala i sa  krompir salatom ovih dana. Obično je pravimo samo sa crnim lukom i začinima tj.uljem i sirćetom.
Ustvari, sirće smo u svim oblicima u kuhinji zamenili limunom poslednjih godina.

Ovog puta salata je dopunjena mrvljenim mladim sirom, listovima zelene salate i bosiljkom koji je dao odličnu aromu.


Sutradan sam probala varijantu s krompirom, lukom, naseckanim krastavcima i rendanom šargarepom... Fantastično ukusno i lagano jelo.
A kombinacija bezbroj...Nadam se da sam vam probudila maštu oko krompir salate..;))


I palačinke sa suvim grožđem su zaslužile da budu u ovom nizu...Filovali smo palačinke na razne načine, ali nikada suvim grožđem...


Dobre su! ;)


"Što ne pustiš neku dobru muziku nekad na blogu?" pitana sam nedavno.
"Ne znam."rekoh. "Imaš li predlog?"
"Naravno!"







Comments

  1. E, to je dobra muzika !!! A Bon Jovi....aaaaaaa ( ako ti nije jasno - ja sada vrištim kao šiparica)...što reče jedna moja poznanica "Sestro, ne bih mu ja oprostila, nikako" :))))

    Neseser ti je VRH, a onima koji "bockaju" ručno skidam kapu ( to sam uvek mrzela). Ako ti treba pomoć oko savladavanja mašine - tu sam !!!

    Krompir salata..mmmmm....ovo ću da probam, mada je ja jedem, ono... u visokokaloričnom obliku sa majonezom. I posle vičem kako vaga ne valja :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))Idi bre..baš si me nasmejala u vezi Bon Jovia..skroz si šašava..

      Sto puta sam do sad pomislila:što nismo bliže svi mi ovako skupno..ma savladaću ja tu mašinu.Samo kad se izinatim(tj.kad me neko dobro iznervira;))
      Ih..i ja volim majonez,ali čini mi se da se gojim i od same pomisli na njega..

      Delete
  2. Ova gibanica izgleda izvrsno! A i neseser, meni se dopada, kakav jeste. Baš je u tim šivima poseban čar. Samo tako naprijed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obično mi gibanice "legnu" tj.splasnu posle pečenja..ova je za živo čudo ostala lepa i vazdušasta pa sam vam se pohvalila;)
      Neseser je prvi koji sam sebi sašila pa mi je drag,iako nesavršen..Hvala na podršci!:)

      Delete
  3. U krompir salatu uvek stavljam gomilu začina a volim i kad dodam tunjevinu u komadu. Obožavam ribu i mogla bih svuda da je stavim. kombinacija je bezbroj ali ja volim svako da dodam bosiljak ili vlašac.

    Mašina! Super! Kad sam ja kupila mašinu, koja trenutno ne radi, svi su kupovali kompjutere i meni se smejali. Ja sad imam i kompjuter i mašinu, a isti ti su došli BAŠ kod mene da im nešto skratim, sredim, proštepam... Istina, trebalo bi da je popravim, i to ću uraditi u najskorije vreme. Samo napred, to je super i jako je zabavno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunjevina..vidiš na nju sam zaboravila..Pravićemo ovih dana..;)
      Da,da mašina je višestruko korisna..ukapirala sam poodavno..Hvala ti!:)

      Delete
  4. Divan post, a sada sam gladna-
    sve izgleda tako okusno...njami
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako neko ogladni od ovih slika;))Pozdrav!!

      Delete
  5. Neseser ima identitet i to je najvažnije :)))
    Krompir salati ne mogu da odolim u bilo kom obliku, tvoja izgleda super njamasto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm..identitet..sad mi je malo lakše..Šalu na stranu,volela bih da je pedantnije urađen..ali polako..
      Hvala na podršci u svakom slučaju.Da sam u Beogradu već bih ja bila polaznica kursa šivenja u Lenartu..ovako snaći ću se već;)
      Pozdrav!

      Delete
  6. Isto tako. U fazi sma sitnog boda kad moram, jer sivenje nekako odlazem. Nije mi bas u stanu masina (u ovom malenom raju ne bi imala gde ni sa strane da stoji), ali je kod mame iza ormara. Ispravna i retko koriscena! Gibanica - njamsi njamsi. A i sa krompir salatom smo skoro eksperimentisali - dobra varijanta je i sa krastavcima, rotkvicama i malo pavlake i majoneza. Bon Jovi je bio moj prvi veci koncert! Obozavala ih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta kažeš-sitan bod..ma dosadilo mi već..a tek kako ružno izgleda..
      Ja gledala samo snimke koncerata...

      Delete
  7. Jesi bila vrijedna ovih dana...Neseser mi je baš presladak, i ja šivam ručno sve što moram, i više puta sam poželila mašinu...Krompir salata, super ideja, potpuno sam zaboravila na nju, ovih dana sam nekako bez ideja u kuhinji. I gibanica izgleda odlično, morat ću uvesti više bezmesnih jela:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam dugo čeznula za mašinom a sada kad je imam nikako da izdvojim vreme za nju..
      Kod mene se bezmesna jela nekako sama nametnu kad prođe zima..Pozdrav!:)

      Delete
  8. E Sandra,cao.Neseser ti je divan,ali mi nije jasno sto ti je trebalo da ga postavljas.Izheklas (kad to super radis i dve trakice izmedju kojih zasijes rajfeslus ili cicak traku(mozes da zalepis sa toplim pistoljem).A i sta te briga kako izgleda kad je tvoj.Meni je sve sto uradim super.Jer je moj rad i sve nesavrsenosti su mi drage.Vidim kako napredujem .A sivenje je ekstra,samo ako imas vremena.Zarazno ali daje patnju ako nemas vreme a imas ideje.Ja kupila sebi polovnu industrijsku sivacu masinu,(25o e-dobila crkavicu od biblioteke za 30 godina rada)i odusevljena sam.Samo ne mogu da dodjem na red od mojih koji su rekli sta ce mi jos i to a sad krpim,krpim,krpim redom familiji.Uskoro prekidam sa tim prijateljskim krpljenjima.Pa,masinu sam kupila za moj hobi.Procunjaj po mom blogu ima dosta za sivenje ai pronasla sam jos nesto sto cu postaviti.Pozzz:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da znaš da sam mogla to sa čičak trakom.Uopšte mi nije palo na pamet.Super predlog za sledeći put.Mada,htela sam postavu zbog eventualnih ispadanja sitnih stvari kroz rupice...
      Znam,imam te u vidu sa onim tutorijalima.Srce si!;)

      Delete
  9. Divan je neseser.
    I ti si divna.
    Tvoji postovi me uvek raduju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih.ih...sad me ti baš pre-prehvali ;))

      Delete
  10. ajme, Bon Jovi! ja mislim da smo nas dvije blizanke, samo smo se bile izgubile :) i ta mašina i blitva i sir i grožđice...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts