Februarska mrzovolja...







Možda i nije februar kriv. 
Možda su bezuspešni pokušaji dijete svakog ponedeljka u pitanju. Volja koje nema na vidiku da iz ove bitke izađe kao pobednik...kao i svake godine u ovo doba. 
Svake nove godine sve je teže s tim stvarma, vidim već..

Pa hajde onda,rekoh sebi, da skuvam nešto skroz povrtno u velikom loncu...i da začinim salatu jogurtom i limunom...







Ova salata je bila pun pogodak. Nimalo "mršavog" ukusa,baš naprotiv...
Evo sastojaka:
zelena salata (listova isečenih na manje komade)
tanko nasečena šargarepa
rotkvice
mladi luk
skuvani pirinač
so,limun,čaša jogurta


Kao i svakog februara, ovih dana sam imala radove na pripremi jednog,tj. dva rođendanska poklona.Jednoj devojčici i njenoj mami.

To su ovog puta bile hekane patofnice. Par toplih vunenih i par pamučnih za dane koji tek stižu..Ove tople sam započela zimus ali su tek sad završene..pa neka ih nose sledeće godine...







Komplet šala i kape je naknadno dodat, iako nije bio u planu.



I dok u kući vlada kakav-takav red, na terasi je neko omanje stovarište svega i svačega. Ali barem su se neke od prošlogodišnjih lukovica pojavile iz zemlje.







Svega je bilo u ovom postu, i ne mogu da se ne zapitam otkud ovoliko šarenilo..a mrzovolja u naslovu. 
Znam samo da ništa nisam izmislila.
Da nije boja..bilo bi baš loše..

Mada,možda ipak da ne prećutim i sledeći splet ukusa iz prethodnog perioda koji je sigurno pomogao manjku volje i kondicije.

Kupus kifle 
Lazanje s mlevenim mesom, 
Testenina s prelivom od tikvica i šampinjona
Štrudla s višnjama.



Sledeći put napisaću recepte i odgovoriti na pitanja koja su mi postavljena ovde..na nekim blogovima..;)








Comments

  1. Bas jutros razmisljam kako mi se jede neka lagana povrtna corbica,ja ih bas volim,a ovu salatu moram da isprobam.Zaista sam odusevljena kako izgledaju ove popkice,ti si se bas izvestila,divne su,a tek cvetovi :))))Ne bih bas po ovom postu rekla da si mrzovoljna,ne izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To čorbasto što se vidi na slici je nakon kuvanja postalo prilično gusto (što nisam htela),nešto nalik pilavu...ali je bilo baš ukusno;) Hvala ti i da znaš da sam manje mrzovoljna..:*

      Delete
  2. pa lijepo si ti to sve skombinirala i sa jelom i poklonima, iako mrzvoljna kako kažeš ne čini se baš tako..no da i sama sam ovih dana mrzovoljna i ljuta na kišu jer nonstop je padala kao da je netko prosipa iz kabla, danas milostivo sunce jedva da se probija, nadam s eboljme iako prognoze i nisu baš nešto..
    moram d astignem očistiti kuću dok sam u snazi jer kad kiša je onda mis e neda i sama sam tada mrzovoljna..
    Jako mi se sviđaju heklane patofnice, već duže vrijeme nisam uzela heklericu u ruke ali eto dani idu i tko zna možda opet jednog dana..
    puno te pozdravljam i želim ljepše dane i raspoloženje.
    KLaudija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti..možda sam nesvesno zašarenela ovaj post toliko da je rasterala mrzovolju..:D

      Delete
  3. Pa pozdrav i sa moje strane,
    u tvome postu ima svega samo ne mrzovolje,
    ja vidim, da se nešto sprema-
    kod diete kod sebe sam odlučila, da sa dijetom nikada ne počinjem u ponedeljak nego bilo koji drug dan-pa i nemam ravno djete nego post.
    Sada krenem na post po maškarama na srjedu.
    Tvoje čorbice izgledaju fino, a sladko-njami
    ti samo sretno dalje doči če i bolja volja-ne daj se
    pozdrav Tamara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ti loše to sa ignorisanjem ponedeljka..znam još neke osobe koje su to počele da primenjuju :)

      Delete
  4. Hmmmm...ne daj se Sanda, ne daj se godinama ;)))))
    Dođe to tako svakog februara i ponekog avgusta, ali....na sreću, brzo prođe ;) Proleće je pred vratima, duži se dan, sunce će konačno da otera sivilo i pustiti u naše žvote boje....puno boja....i neće više biti mrzovolje. Previše smo zatvorene...ubilo nas ....sad ćemo nas dve srediti ta skladišta ( terase) i opet uhvatiti vetar. Biće to sve OK ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. .........nećeš više imati s kim biti mlada ako svi ostarimo :))) baš tako,moja Barbara:*****

      Delete
  5. ma, kakva mrzovolja u veljači?! najkraće traje od svih mjeseci u godini, mačke mjauču pod prozorima, sve je puno srca od Valentinova, maškare su u toku, proljeće se bliži, priroda se budi...
    ustvari, vjerujem da uopće nisi mrzovoljna, kad si napravila i skuhala toliko šarenih stvari!
    veliki pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..trebalo je izgleda da se zove Februarsko šarenilo ;))))

      Delete
  6. Jaaaao što su mi lijepe ove papučiceee!!! Imaš kakvu šemu za njih?
    Ako si bila mrzovoljna dok si ovo sve radila, onda je najbolje da mrzovolja potraje, jer si bila vrlo produktivna :)
    Lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepe,kažeš?? Sramota,ali nemam šemu, ja se i ne snalazim dobro sa šemama a imam nameru da savladam tu veštinu..Ja uglavnom sve odoka, zato su mi često dve patofne nejednake..Ali evo sve sam bolja..Uskoro ću i da obrazložim malo izradu,čim to bude u mojoj glavi sređeno..Javljam ti se na mail kasnije..;)

      Delete
  7. Verujem da te je uhvatila mrzovolja, a možda i prošla kada si sve to lepo izbacila iz sebe i videla sve ove lepe slike, tvojih ruku delo. Ja sam isto u stagnaciji, valjda kao i priroda, ali nadam se skorom buđenju iz zimskog sna i novom elenu. Nisam navikla na sebe ovakvu, mada mi donele i prija da malo stanem i presaberem utiske, planove, snove... Možda je to svakome potrebno, ma koje doba godine bilo, a ovo je baš onako nekako u skladu sa prirodom. Zato verujem da ćemo se uskoro probuditi i krenuti u nove poduhvate. Proleće kuca na prozore!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...I na prozore i na vrata...Otvaramooo..!!;)

      Delete
  8. Salata nije mršavog ukusa, sve je stvar navike, patofne su puuuun pogodak, a što se dijete tiče, ako budeš namrštena nikad nećeš smršati. A što bi i smršala, da te pitam? Meni si tako preslatka a i puniji ljudi su nekako bolji, pozitivniji... Znaš, nije da se branim, ali tako je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A sem toga, kakva bi ti žena bila, ako svakog ponedeljka ne bi započinjala dijetu, ako bi uvek imala šta da obučeš i obuješ. To bi bila izdaja ženskog roda.

      Delete
    2. :))) Nismo se nas dve dugo videle,a zima na meni ostavlja vidljiv trag u vidu kilograma...Nemoj sebe da mešaš u "tešku kategoriju"..;))))

      Delete
    3. Vidimo se, ako ništa, na Zlatnim nitima, početkom aprila.

      Delete
  9. Prekrasni heklani radovi! Hranu neću ni komentirati, stvarno se divim tvojoj sposobnosti da toliko toga stigneš napraviti za svoje ukućane, treba imati volje i naći vremena za sve to...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,nije to toliko mnogo,nego je šareno pa na tufne..;)))

      Delete
  10. Kao je več Barbara rekla, ovi februari jesu čudnovati...i meni nešto nije. Ali se sa tvojih fotografija zaista ne čini tako. Papučiči so mnooogo lijepi i hrana izgleda odlično, baš me zanimaju kupus kifle. Znaš ti mene, ne mogu bez kupusa , hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,da, kupus kifle bez trunke kupusa u njima..;)))

      Delete
  11. Uživala sam u postu. recept je odličan, meni je dijeta takođe nužna, ali bih morala skinuti bar 30 kg. To sam ja!
    Patofnice premedene, a šal i kapa takođe. Nadam se da će prvi znaci proleća popraviti tu februarsku mrzovolju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti..Nadam se da ćemo uspeti bar donekle da se rešimo viška..:**

      Delete
  12. E Sandra, nije lako smršati kad se vidi more lepih recepata,koji nas mame, a tek posle 50 je smršati nemoguća misija...zato uživaj u svemu, ponekad i nekom kg viška samo da nam je zdravlje u redu.
    Popkice su ti jako lepe i njih najviše volim da nosim žimi u kući, nekako su mi udobne i tople. Pre nekoliko godina kupih jako lepe u Vrnjačkoj Banji i nosim ih zimi.Pozdrav:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da...kako da ne isprobam one gibančice...;))

      Delete
  13. U pravilu sam uvijek od sutra na dijeti, osim toga prekrasan post, svega pomalo , ugodnu oku za gledanje i duši za ćitanje. Loredana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.A meni je uvek ponedeljak bio taj dan..pa kad ga propustim moram da čekam (i jedem) još čitavih nedelju dana..;)

      Delete
  14. Kad nađeš neki pravi recept za dietu, mrzovoljnu ili ne, možemo zajedno :-)) Papučice su predivne. Ali ima nas takvih, što radimo sve iz glave a onda se ljutimo. jer nije baš tako, kako bi trebalo da bude :-)
    I ja bih, da ti zapjevam "ne daj se godinama, moja Sandra" - ali ne znam pjevati :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Važi, zovem te u goste na dijetu. I nema ništa od onih pita i torti,savijača,uvijača,zavijača...Samo salata!!;))
      A ko ne zna da peva,neka dođe da pevamo zajedno:***

      Delete
  15. Prvo što me očara u svakom tvom postu su fotografije! Divne patofne, a za dijetu, šta da ti kažem, najbolje je ni ne misliti na to, mijenja se metabolizam s godinama, nije lako održati se u formi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,Fikreta. Kao što kažeš..nije lako i ne treba se mnogo opterećivati...Pozdrav!:)

      Delete
  16. Patofne su prelepe, mozda poznaete neku zenu koja to radi za prodaju ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts