Jedan novogodišnji paketić i zebra kolač u njemu



Ako možda i nismo naročito raspoloženi za praznične igre i ushićenja oko svega, ipak ne možemo da zanemarimo to koliko deca uživaju u svemu tome. Posebno kad dobiju poklone.
Time sam se i ja rukovodila poslednjih nekoliko dana dok sam pripremala neka mala iznenađenja...

Keksevi sa dodatkom cimeta su ovog puta pravljeni pomoću modli, a čarapa je napunjena raznim đakonijam (čak su i dve lizalice-pištaljke unutra:)
I znate ono kad pokušavate da spakujete najbolje što može a sve bi da dodate još samo neku sitnicu... e, to je bilo.
Uglavnom, radost na kraju. 




Uostalom, deca su uvek jednako doživljavala sjaj i blještavost jelke. Pregledala sam neke stare albume ovih dana i uz čaj pokušavala da se ugrejem. 
Sunce je bilo zubato, večeri idealne za čitanje ili neki ručni rad. Tako su nastale čarape za nju i njega.

Kod mene još nije okićeno. Moji ukrasi za jelku moraće još malo da pričekaju. I ja čekam nalet neke inspiracije. 










Pošto je u ovom novogodišnjem paketu bilo svega, našao se tu i Zebra kolač koji moram da spomenem i predložim da ga spremite kad budete u prilici. Ukusan je, mek i sočan, ne treba mu frižider za čuvanje i može da odstoji više dana. Meni je on za poklon fantastičan..

Zebra kolač sam prvi put pravila nedavno. Videla sam ga kod MIlkice na blogu Mimi's Kingdom. Fantastične pravilne šare unutar kolača ipak nisam uspela da izvedem i nemam pojma kako je došlo do ovog naprsnuća.. Ali se pojeo brzo.

Šare se izvode vrlo lako, uz samo malo strpljenja. Sve je lepo objasnila Milkica i ako odlučite da pravite, nećete se kajati. Čitav blog je prepun odlično objašnjenih recepata.





Comments

  1. Carapice su vrh!! Valjda su te one inspirirale za zebra kolac 😊

    ReplyDelete
  2. Kolač jeste mekan i sočan, zaista, a ja sam ga pravila u posnoj varijanti. Ukrasi su kod nas počeli, jer za 24. sve mora da bude spremno, neko slavi rođendan! Pripremila sam detalje i sakrila,naravno, pa kad Smiljana dođe iz škole, sve će biti na svom mestu.
    Nekada, kad sam maštala o deci, mislila sam da ću JA to regulisati! Nisam planirala da se porađam tokom zime! Smejte se slobodno, jer se i ja smejem.

    Volim sjaj, blještavilo, poklone, svu tu atmosferu oko praznika, a posebno sad, kad su se moji planovi pre 11 godina poremetili, pa se dete rodilo pred Novu godinu. Uivam u spremanju i pakovanju poklona, ali i u otvaranju. Ono, istina, mnogi su zaboravili da sam i ja nečije dete, pa ostanem uskraćena za paketić, ali nema veze, onaj najlepši poklon je tu.

    ReplyDelete
  3. baš divni poklončići i hvala za receptić, volim takve kolače..pozz

    ReplyDelete
  4. drga moja čarape lude:))) svidjaju se mi:)) bravo mogla bi te kopirati hihi:)) a kolac baš miriše iz ekrana i super izgleda:))) drago mi je što smo se našle:)))

    ReplyDelete
  5. Jako mi je lepo dolaziti tebi u posjetu. :-) Uvjek ti divno miriše u kuči od svih tih kolača i keksa. Djeca če se sigurno radovati ovim poklonima, a čarape su svetske. :-) Pozdravi mi Makko. Posjetila sam njezinog Tužnog Medvjeda i opet me je potpuno oduševio. :-)

    ReplyDelete
  6. Ludilo! Koliko lepih stvarčica kod tebe. Jako mi se dopadaju oni mali keksići i čarapice. Zebra je odlična i kada seiseče i ne vidi se da je pukla. Šare odvlače pažnju:) Divno je sundjerasta. <3

    ReplyDelete
  7. Ovo je super!!! I ja imam neku čarapu, moraću da je napunim za Lekija :-) Ja sam počela svoje DIY za predstojeće praznike, ali nikako da uslikam i da se pohvalim :-) Nešto mi beži vreme. Pozdrav Ivana

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts