Mome mužu za rođendan - Mafini od šargarepe




To vam je jedan klasični roker. Okoreli, ustvari. Taj moj muž.
I nedavno ja tako njemu nešto nadrndana, tokom nekog razgovora kažem: Znaš šta, ja mislim da će tvoja sledeća žena da bude neki narodnjak. Okoreli. Al' zavijen. Onako, ne na prvu loptu, nego postepeno će svoje muzičke afinitete da otkriva... Prvo malo preko nekih latino baladica, pa malo disko, malo pop... pa dok jednom ne skoči s rukama i kažiprstom u vis na nekoj svadbici.. pa na stolicu. Onda otme mikrofon pevačici. A ti ćeš verovatno pod sto. 
Ili nećeš? A?

Dobro, i ja znam da dam sebi oduška kad sam baš, baš.. ma nema dok se ne dignu ručice... da se ne lažemo ovde ;)
Ali onda ćeš i iz kuhinje uz kuvanje ručka da slušaš, ne ovog Demisa Rusosa, nego njen prateći vokal nekom možda slavuju iz Mrčajevaca ili odakle već.. nema veze. I ako. I treba.
Tako ja razvezla priču. Lepo gledam film što mi se razvija pred očima.

On me gleda.
Šta bre lupaš tu, života ti? Kakav slavuj, kakva žena. Kakva svadba?

Ja crkla od smeha.

Posle nešto mislim, zezaj se ti, Sandra samo. Nemoj da ti đavo bude kriv kad možda sedeći na nekom oblaku (ovo je romantična verzija mog boravka na onom svetu), budeš plakala gledajući dole. Kao uz one silne srceparajuće, prvo tužne, pa na kraju srećne ljubavne filmove što odgledah više puta.
Ma baš me briga, na kraju krajeva, šta ima da plačem, neće ni njoj da bude lako. Navikli smo se, je l te, na tretmane, titranja...Celodnevna. 
Gde mi je? Tu ti je. A gde mi je.. ? Tu i tu ti je.
Nedeljom... zna se šta i kako...
Ručak. Kašikom, normalno. Pa dremka uz TV. Tišina, deco! 
(Tu već počne pomalo da mi je bude i žao...)
A muzikica za dremku tiha.
Aha! E, tu nastaje zajeb. Rekoh vam već ... Muzika. Ne slavuj.
Mada, nešto mislim... sluškice kad se stave na uši dobija se nemi film, što u nekim slučajevima i nije loše.

Ja kao preko muzičkog ukusa htela da doskočim, da udarim tamo gde najviše boli... kao da je to ono najgore što može da ga strefi...za kaznu. Pa smešna sam i sebi samoj. 
Ma ko te pita za muzički ukus i slične bakrače.
I ko zna da l ću ja baš na oblaku da sedim...

E tad sam već sama sebi podviknula: Alo, ženo, buđenje!! 
I probudim se iz sopstvenih misli. 

Ma boli me uvo, tj. boleće me uvo, nadam se...tada.. Nek rade šta hoće. Što kažu, svi su muškarci u zgodnoj prilici isti. 
Samo su neki istiji.

* * *

A ove mafine ni slučajno ne propustite da isprobate. Ne da su dobri, nego otkidaju. 


Mafini od šargarepe (brzo, jednostavno,posno)

350gr. šargarepe izrendati sitno, dodati joj 250gr. šećera u prahu i ostaviti izmešano da odstoji oko 30 minuta.
U posebnom sudu pomešati 300gr. brašna, prašak za pecivo, 1 vanilu i 2dl ulja.
Sjediniti to sa šargarepom.
Tako smo dobili osnovnu masu koju posle po želji i ukusu možemo obogatiti orasima, lešnicima, džemom, višnjama ili nekim drugim voćem. 
Ja sam umešala nekoliko kašika mlevenih lešnika. Pekla sam u papirnim korpicama oko 40 minuta. Glazura je od čokolade i ulja.



Hvala mojoj divnoj drugarici Dušici što mi ih je preporučila i izdiktirala recept dok sam je telefonom zasmejavala toliko da je stajala sama na sred ulice i smejala se. 
Zato i sa ovim tekstom nastavljamo u istom maniru ;)




Comments

  1. Mafini izgledaju božanstveno, onako rokerski......sretan rođendan tvom mužiću !!!!

    ReplyDelete
  2. Jaoooj, poznati su mi ti trenuci kada se toliko zaneses da to o cemu pricas kao da se vec desilo :)

    ReplyDelete
  3. sretan mu rođendan! muffini odlično izgledalu.
    a apropo "di mi je" i slično - to je kod nas svakodnevna situacija. ja se tješim, da me nema, išao bi non-stop u istoj robi. a, tko zna...?

    ReplyDelete
  4. Kakav post! Mogao bi se i komponovati u rok stilu, pa slušati na radiju, uz grickanje ovih super mafina!

    ReplyDelete
  5. Jao, Sandra! :-))) Kao da čujem vaš razgovor. :-)) I vidim reakciju.... Super si napisala. :-))

    ReplyDelete
  6. Zasmeja me skroz.Otkacena si sto posto.Mozes samo da zamislis verziju kad moj sin balkanac u Francuskoj zivi sa francuskinjom koja nista ne zeli da radi i kuva.E to je pisijada kad slusas.Ova nasa stvarnost je STVARNOST a i da ti kazem uzivam u tome da budem to sto jesam.I ti isto samo ponekad sednemo na oblak i zamisljamo drugaciju stvarnost.A mozda nam se ne bi ni svidela.A mafine cu probati sigurno.

    ReplyDelete
  7. Sve smo mahom iste sa tim pričama i tačno, dok sam čitala post, kao da mi je slika bila ispred očiju. Srećan mu rođendan sa ovim odličnim mafinima i uživajte dokle god možete, zajedno.Topli pozdrav.

    ReplyDelete
  8. Sve što si rekla... živa istina. Ma ništa oni ne kapiraju dok ih ne strefi neka cica koja zna šta radi, pa im namesti sve kosti. E, baš prekjuče priča mi moj muž za svog kolegu koji je u vezi sa ženom koja ima dvoje dece iz prvog braka. Ta niti kuva, niti pravi kolače, niti radi, čak ni svoju decu ne čuva, nego negde odluta pa ga zove da pita jel on brine o njenoj deci. Dečko je željan da pojede nešto lepo, pa kad moj muž donese na posao nešto od kuće, dečko se prosto obeznani od sreće. E sad je uhvatio da ima drugog tipa, i sad mu je sve jasno. Oni nas normalne uzimaju zdravo za gotovo dok ne čuju tako nešto. Tek u takvim situacijama shvate šta imaju. Ali ne brini, jer ja verujem da tvoj mužić zna koliko mu vrediš, zato neka mu je srećan rođendan i neka zna da si mu ti najveći poklon. Uživajte u mafinima i ljubavi!! :))

    ReplyDelete
  9. Ej draga, što me ti nasmiješ :))) Dobro si to namaštala. Sve najbolje tvome dragome, i da imate drug drugoga još dugo dugo!

    ReplyDelete
  10. Fenomenalno, nasmejala sam se, a potpisujem svaku reč :-) Pozdrav

    ReplyDelete
  11. Haha.. koliko prelepih rođendanskih čestitki od toliko divnih cica-maca.. pa on stvarno pojma nema koliko mu značim :))))) Hvala, drage moje :*****

    ReplyDelete
  12. Nek' je on nama živ i zdrav 105 pa o5, a ja sam mom "metalcu", već "obezbedila" ovu "drugu"....ne sedim na oblaku, već ležim na krevetu sa sve daljinskim u rukama i uživam da ga gledam kako mumla sebi u bradu dok pere sudove. Na pitanja : Gde je moja žena?, odgovaram sa : Umrla ! ☺
    Nisu oni problem - mi smo !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha, umrit cu od smija! Da umrla 😅

      Delete
    2. IIiii.... imamo pobednika. To je ovog puta Barbara. Ona je našla najbolje rešenje, morate priznati :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts