Leto nam je




Po vrućini nema ništa lepše nego zasesti u neki hlad uz dobru muziku i limunadu s ledom. I planirati. Bilo šta. Sledeću mustru. Letovanje(ove, one ili neke naredne godine..). Naredni vikend. Spisak za sledeću nabavku. Novi primamljivi recept, malo prilagođen raspoloživim namirnicama. Veliko spremanje... Verujte, u hladu uz limunadu i ovo veliko spremanje primamljivo i skroz bezazleno zvuči. Probajte. 
Ja probala više puta. Radi. Možete do detalja da isplanirate svaki detalj i korak čišćenja. Lepo na kraju osetite miris svežine tek očišćenog doma... milina.
E, sad.. realizaciju isplaniranog ne obećavam. Meni često ne uspe.
Al' ko mi brani da planiram, maštam i priželjkujem.

Možete da sanjate tu u hladu i o izletu na travi, a onda vas samo "ćebe pod mišku" deli od toga.
Pa o nekim možda ponovnim susretima ako vas ne mrzi da pružite ruku do telefona.
O sladoledu koji je mnogo više od toga jer ga jedete sa ljudima koje retko viđate.
O izmišljenim receptima, doručku na terasi, budućim kućicama u cveću, punjenim paprikama, sopstvenim baštama sa neprskanim voćem i povrćem, o imanju vremena za sve...







Ovo voće na gornjoj slici sam rasporedila preko mog omiljenog testa za mafine. Pekla sam sve (u plehu 25x30cm) oko 30 minuta, pa prelila mešavinom od dva jaja, 200ml slatke pavlake i kašike šećera u prahu. Sve sam dopekla još 20-ak minuta i dobila lepu voćnu pitu. Voće koristite po sopstvenoj želji.
Nama je bila fenomenalna slatka promena. Ni pita.. ni kolač. A oba, ustvari...

Eto, ako ne verujete meni, Marija je proverila. 
Kaže, pomaže... za sve ;)















Comments

  1. Mrzi me da dišem na ovu vrućinu.Radim što je neodložno.Ne mogu ni da planiram.Prazna mi glava.Ne mogu ni da napišem post ,obradim slike.Ništa.Čak sam uhvatila sebe da ne znam ni šta da ti napišem.Valjda je prolazno...važno je da nije zarazno...Oitšla na kupanje na obližnje jezero...nemam kondiciju ni da plivam...prestala da šetam Jedino mogu da čitam u debeloj hladovini..A ti ? Mesiš,spremaš...carica .Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cale, za početak, ovo je odlično... Recimo da si tu tešku kamenčinu što te pritisla i ne da da dišeš upravo zbacila.. Sad poleti, mala ;))

      Delete
  2. Ma predivan i potpuno savršeno točan opis debele ljetne hladovine! I mi smo danas imali punjenu papriku, dugo ju nismo prije toga jeli, baš je dobro sjela, a još je i svekrvina, mljac! Jako mi se sviđaju fotografije, stvarno uživate u tvojim delicijama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta svekrvina, tj. ona što ne moraš sama da je puniš je najbolja ;))))

      Delete
  3. Predivno i osvježavajuće. Ja vidjela moja Medan Snežana čita pa pročitah i ja. Nikad me nije prevarila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) da, da, ona Snežana.. <3
      Hvala, Farah, malo osveženja u pokušaju na skoro 40 u hladu.. Pozdrav :)

      Delete
  4. Dobih zelju za punjenim paprikama :)

    ReplyDelete
  5. pa draga moja kod tebe ima svega dobroga i hladnoga:)))
    i mi punjene paprike jeli neki dan nazad:))) moj muz to pravi:)) i to odlicno:))
    a planiranje u sjeni... super ideja ja tada kvackam:)))
    bas mi drago kad ti je tako fino:)

    ReplyDelete
  6. Odoh i ja malo maštati i planirati. :-) Možda ču da ispečem jedan tvojih slatkiša sa vočem. Stan neču spremati ni u planovima. Nema smisla... :-))

    ReplyDelete
  7. Divne fotografije, odlican tekst!!! I ja bih u tu hladovinu i mastanje :-) Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
  8. Volim sunce, al ovo je previše! Baš bih u neku hladovinu s limunadom u ruci...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts