Jer ja sam samo nežna žena



A skoro svaka žena danas čekić nosi.

Da zakuca. Da okači. Da pričvrsti. Da ispravi. Da poravna. Da ulepša. Da razmesti. Da namesti. I još puno toga.





Verovatno se više i ne sećate da sam vam prilično davno rekla da subotom perem alat. Naravno, ne svake subote. 
Međutim, počelo je da mi se dešava da mi se alat polako rasipa na sve strane (sveta). Jao, što je zgodan ovaj šrafciger! I to krstasti, a mali. Vidi sečice.. e trebaju  mi baš sad, samo na kratko. 
Moje su sečice najoštrije na svetu! (ako niste znali)
Najviše vole čekić. Što vole čekić da uzmu... Pa više vole moj čekić nego moje kolače.
Dobro što uzmu. Ali ne vraćaju. Zaborave da vrate na pravo mesto. A mesto mu je u mojoj kutiji. Jer iskrena da budem, meni moj lični alat treba. Znam šta imam. Znam šta nemam.
Jedno vreme sam krila. Ali ne mogu više... Ne znam ni sama posle nekoliko dana gde sam sakrila. A i nije alat sitan pa da krijem pod tepih.
Tako se ja jednog jutra dok sam pila kafu dosetim. 
Pokupim na gomilu većinu mog alata i odaberem mu dezen. Cvetni naravno.





Opran i osušen alat sam premazala sa dva tanka sloja akrilne bele boje. Osušila lepo. Zatim sam zalepila delove salvete. Ošmirglala malo i prelakirala.

Uzgred je i jedan pribor za mini baštovanstvo dobio novi izgled. 



A naročito volim ovaj gumeni čekić. To je čekić nad čekićima. On što zakucava.. da vam pamet stane. Mada to ustvari možda i nije do čekića..

* * *

U nastavku pokazujem vam neke sveže slike od prethodnih dana. 
Klasično obojena jaja.
Sunce i oblaci na smenu.
Malo livadskog cveća - najlepši dekor za praznik.
A palačinke sa ustaljenim voćnim filovanjem :)







Tu je i jedna pink kosilica za travu.
Come on Barbie, let's go party!! 




Hi Barbie!
Hi Ken! 
( You can touch, you can play, if you say "I'm always yours")



Comments

  1. Ovo ti je super ideja! A što se nežnosti tiče, i ja sam jedna od tih žena u čijim tašnama možeš naći svašta od upotrebljenih maramica do šmirgle različitih gtanulacija, pa nadalje.

    ReplyDelete
  2. Ja nemam ni moj čekić ni moj šrafciger ali imam moj mali alat za baštu i to muž ne pipa, jer te sitne stvari radim ja a ostalo on..pa ja sam ipak žena, nežno biće a on, pa on je muškarac, koji treba da kopa i sadi velike biljke. Inače lepo si tvoj alat uredila.

    ReplyDelete
  3. Fantastično! :D Uz takav alat mi se odmah javlja i neka kutija za alat (ona drvena, sa ručkom na sredini) u istom silu. :D

    ReplyDelete
  4. Kao i uvek, sve je savršeno.
    Oprosti što ne svraćam redovno.

    ReplyDelete
  5. U mojoj tasni ima cekic za odbranu...i vec je sluzio :))))))

    ReplyDelete
  6. ti si moja carica milica hihi
    sve pretvoris u jedinstveno pa tako i alat:
    nema sta zena od čelika hihi ..... stvarno si super

    ReplyDelete
  7. Ja imam najviše onog baštenskog alata ali mu mesto nisam uopšte lepo odredila i to je mi stvara večiti problem. Inače, ne podnosim kad stvari nisu na svom mestu! Ti si pravi dragulj od žene! Love you.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts