Strah za dobro jutro





Kad sam juče napravila ovu fotografiju koja je u tom trenutku imala radni naziv Work in progress, nisam mislila da ću naknadno u programu da joj ubacim i ovaj tekst na beloj pločici.
Slika sa morskim motivom je, u međuvremenu uredno dovršena i čeka da bude obešena na predviđeno mesto.
A ja sam danas iskoristila belu podlogu da naškrabam prvo što mi je jutros palo na pamet posle čitanja vesti. 
Ustvari, lažem. Ne prvo. Ni drugo. Preskočila sam strah koji me je skroz savladao i zamagljen pogled kojim i sad gledam u tastaturu.
(Ne, ne recite mi da ne treba čitati vesti)
Ova moja reakcija je, sigurna sam, reakcija većine ljudi. Pretpostavljam da je to ono što je trebalo da izazovu u čoveku. Panika. Strah. Beznađe. Blokada. 
I prečesto se dešava.
Tu, na našem pragu. Ne više samo u vestima sa Bliskog istoka.
Da li smo krivi svi što smo se osećali toliko bezbedno.
Da li smo zaslužili da i sami strahujući ispraćamo i dočekujemo.
Mrzim gospodare mraka.
Mrzim svakoga ko svesno radi protiv čoveka. 
Mrzim da mrzim, ali moram kad ne nalazim opravdanje.
Želim u ovom trenutku da svet nije tako napredan.





Comments

  1. Samo se zatvoriš u svoj mali, lepi, skockani svet... Cveće, boje, osmesi, kreacije.. I sve rešeno. ♥

    ReplyDelete
  2. Namerno ne čitam vijesti, jer ne mogu više podnijeti svu tu mržnjo i bol u svetu. Ali i bez da čitam, saznam... I tužna sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, saznas kad tad.. ali kako reče Snežana, kreiranje lepšeg sveta počinje od naših ruku :*

      Delete
  3. U pravu si, svijet je prenapredan, zlo se danas brže širi, putuje električnim žicama, dolazi do svih nas, u obliku vijesti, fotografija, snimaka, upućenih riječi...tko želi učiniti zlo, danas ga puno lakše može učiniti nego prije...tako mi se čini...a zatvoriti potpuno se u svoj svijet, ne čini mi se baš kao dobra ideja, radije bih da sam spremna, da preduhitrim ako je moguće, da osjetim ako nešto dolazi...nadam se samo da će na kraju sve biti dobro...ako postoji kraj

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts