Brza pita s jabukama





Ovo je bila baš na brzinu pita. 

Od sastojaka za sedam komada upotrebila sam:

sedam kora za pitu 
jednu baš krupnu jabuku
šaku seckanih oraha 
tri kesice vanilin šećera 
oko 50g putera

Svaku koru sam presavila na pola i filovala tako što sam je malo posula vanilin šećerom, komadom jabuke i orasima.
Sa svake (duže) strane sam prvo savila koru (kao za sarmu), a onda urolala do kraja. Bez ikakve masnoće.
Preko poređanih pitica naslagala sam po komadić putera i pekla oko 25 minuta na 200 stepeni.
Pita je fina i lagana (u pravom smislu te reči).
Ako sledeći put budem koristila smrznute pa odmrznute višnje (što mi je u planu), umešaću u višnje i kašiku dve griza.
Eto. Pa vi izvolte filujte sa čime hoćete i u količinama koje su vam potrebne. Prijatno!












Comments

Popular Posts